گروه کوهنوردی و اسکی استقلال شیراز - بازگشت آرمان!!

بازگشت آرمان!! | عمومی ,
نوشته شده توسط شهریار در جمعه 2 شهریور 1386 و ساعت 11:08 ق.ظ

بازگشت آرمان!!

با آقای سعید شاهینی قرار گذاشتیم كه با هم به فرودگاه برویم،تلفنی هم با آقای جاوید  هماهنگی كردم كه برای استقبال به فرودگاه بیاید.ساعت ۱۵:۱۵ به فرودگاه رسیدیم،اكثر چهره های نام آشنای كوهنوردی شیراز  برای استقبال آمده بودند.آقای ثابت هم از طرف هیئت پلاكاردی تهیه كرده بود!!

در این بین حضور آقای شاهین عارف نیا از مربیان برجسته شیراز كه چند سال پیش در جریان برگزاری كلاس آموزش سنگنوردی دچار حادثه شد و فلج گردید،بسیار نمایان تر بود.سلام و احوالپرسی با او و مرور خاطرات گذشته حس و حالی را  به ما داده بود كه ناگهان خبر دادند هواپیما با پنج ساعت تاخیر در ساعت ۲۰:۳۰ به شیراز می رسد.

اكثر كسانی كه برای استقبال آمده بودند به علت مشغله كاری خداحافظی كردند و برگشتند.ما هم به علت یك جلسه كاری مجبور به برگشت شدیم.

اما او آمد.اگر چه با تاخیر...

عکسهای بازگشت تیم در سایت دوربین نت

» نوشته های اخیر
+ صعود قله+ غار شفق+ عکسهای صعود به قله رُنج+ رفع ابهامات گم شدن کوهنوردان دانشگاه شیراز+ + نمایشگاه عکس+ نتایج مسابقات سنگنوردی دانش آموزی - پسران+ در محضر استاد+ مسدود شدن راه های صعود به قلل دنا+ گزارش برنامه قله برم فیروز + صعود قله قوچ خوس+ عیادت از آقای جاوید+ نتایج مسابقات سنگنوردی دانش آموزی + علت مرگ دلفین ها+ صعود به قله برم فیروز